donderdag 14 mei 2009

7 mei We gaan weer naar huis











Helaas onze laatste dag alweer........
om 6.00 ging de wekker....
Gisteravond al heel veel ingepakt en nu nog de laatste dingetjes inpakken.
Helaas kon ik niets wegen en maakte me daar wel een beetje druk over......
Mijn broer maakte zich helemaal niet druk , want hij had niet zoveel gekocht...
Gauw toch maar een plastic tas bij de handbagage gedaan voor het geval dat......
Om 7.15 u stapte we in de auto,en reden naar het vliegveld.
Waar we de auto in moesten leveren was goed aangegeven.
We werden netjes opgevangen doorde Alamo medewerkers, alles werd gecontroleerd door ze en wij controleerde of onze bon op 0 stond.
Er kwamen 2 mannen helpen met de koffers en zij begeleidde ons ook naar de United balie.
Prima geregeld allemaal.
Toen het moment kwam dat de koffers gewogen moesten worden.........al onze koffers waren 48 behalve die van Rowan die was 51 ......geen probleem vond de weeg meneer .
Op naar de paspoortcontrole........fout mijn broer riep mij terug .
Hij had 3 kilo te veel,overhevelen dus.....
Zwemvest en handdoeken als handbagage en 2 kilo aan schoeisel en toiletartikelen in mijn koffers.
Wie maakte er zich ook alweer zo druk........
Het vliegtuig vertrok op tijd naar Chicago.
Daar begon het lange lange wachten van 6 uur dachten we ,want het bleek in Chicago een uur vroeger te zijn.........dus werd het 7 uur wachten.
Toen werd er gelijk gezegd mochten we ooit weer gaan ,dan rechtstreeks .....
Oke,oke.
Vliegtuig vertrok op tijd ,de vlucht verliep voorspoedig om 9.30 u landde we op Schiphol.
En de koffers waren er ook vlot en we konden doorlopen bij de douane.
Daar werden we opgewacht door Diana en Silvia.
Toen met de bus naar P3,gelukkig wist Danny waar de auto stond........anders werd het een zoekplaatje denk ik!!!!
En met 20 minuten waren we thuis in Hilversum.
De kip was ook weer blij om ons te zien .....wij hebben n.l een tamme huiskip .
Eet alles wat wij eten behalve zijn eigen voer.........
Maar dat even terzijde.
In totaal hebben wij 2500 km gereden in Florida.
En gaan zeker nog eens terug maar dan richting Kust.
Er wordt nu algezegd Key West,paar dagen Bahama s en een weekje een villa aan een strand.....met boot.
Al met al een geweldige vakantie gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten