maandag 11 mei 2009

29 april Wet &Wild en Down Town Disney
























































Vandaag besloten om het en beetje rustig aan te doen.......
Na al die parken zijn we daar wel aan toe.
Want wij hebben nog nooit zoveel gereden en gelopen in een vakantie.........als deze vakantie
Dus op naar Wet & Wild.
Het was een beetje bewolkt maar dat vonden we niet erg.
De kinderen vonden alle glijbanen ff leuk,gaaf en cool.
Ik zelf ben nog van de storm afgegaan,ze vroegen nog of ik een strong swimmer was.....achteraf begreep ik waarom..1x maar nooit meer van dat ding.
Mijn zoon vroeg of ik meeging om de raket te doen ,nadat hij uitgelegd had dat eronder je voeten een luik opengaat en je recht naar beneden glijd heb ik hem vriendelijk bedankt, dat moest hij maar zonder zijn moeder doen.
S middags bij Bubba s BBQ gegeten,dit smaakte erg lekker.
Daar moesten we gaan eten van miijn neefje Daniel omdat zijn hond ook Bubba heet!!!!!

Wat we erg leuk vonden was dat je er kon wakeboarden,dus hebben we een tijdje zitten kijken .
Om 17.00 u ging het park dicht.
Dat vonden we eigenlijk wel erg vroeg,maar ja het was niet anders.
S avonds naar Down Town Disney gereden.
Bij Virgin wat C.D tjes gekocht van Beyonce en U2 .
En lekker wezen eten bij de Ier.
We zij er niet zolang geweest ,omdat we toch wel erg moe waren en de volgende dag naar Miami
gingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten