maandag 11 mei 2009

3 mei Boggy Creek airboatride
























































Vandaag willen we een airboatride doen, nadat we ontbeten hadden,stapte we in de auto om naar Boggy Creek te vertrekken maar wat bleek de auto van mijn broer had een lekke band.
Dus auto de garage in van de villa ,reserve bandje er onder gezet en daarna naar een benzinepomp gereden daar vertelde ze ons dat in Clermont bij de Wal-Mart je de autoband kon laten repareren.
Zo gezegd zo gedaan op ons gemak reden we naar de Wal-Mart.
Daar aangekomen spoedde de kinderen en ik ons naar de Wal-Mart.
Dit was n.l mijn kans om dat wat ik gelezen had op het Florida Forum met eigen ogen kon aanschouwen en gelijk mijn slag kon slaan natuurlijk...
Dus Hanes sokken, Hanes slips ,Hanes T-shirts Hanes hempjes,,Hanes boxershorts van alles dubbel en wrangler korte broeken en T-shirts en leuke jurkjes voor mijn werk en spijkerbroeken voor het werk van de mannen en, en ,en, en,en .....doe ook maar een koffer extra zei Hans en of ik me wel goed voelde om zoveel te kopen.
Natuurlijk voelde ik mij goed...wie zei ook alweer op het Forum je moet het zien als een investering.....ja ,ja zei mijn man zo weet ik er nog wel een paar.......doe mij maar een Sea Ray(ha,ha)
Helaas was de band snel gerepareerd en moesten we weer verder.
Dit kostte maar $9 een scooterband repareren bij ons is duurder!!!!!
Op naar de krokodillen.
Dit was ook weer een ervaring opzich.
Veel vogels en koeien gezien en maar 1 grote croc en wat baby crocs.
Nog wat informatie gekregen over de crocs en een foto laten maken.
Deze foto kostte $20 ,maar daar werd ook voeding van gekocht voor de baby crocs.......

Daarna zijn we naar Outdoor World gereden (ook van het Forum).
Hans was helemaal in zijn element,want hij is n.l gek op buitenboordmotoren en Amerikaanse boten. (Zelf hebben we een Wahoo,voor de kenners onder ons )
Nog een mooi zwemvest gekocht voor Danny zodat hij op Loosdrecht achter onze eigen Wahoo kan waterskieen.
volgende keer willen ze een wakeboard meenemen!!!!
Na ons vergaapt te hebben aan de goedkope boten en motoren(kosten bij ons een vermogen)
gingen we richting villa.
Daar heeft Hans heerlijke steaks gebakken voor ons, en hebben we nog lekker kunnen nagenieten bij het zwembad,terwijl de kinderen binnen t.v. zaten te kijken.
Onverwachts schoot er iets langs ons heen het bleek een fast food wasbeertje te zijn.
Hij maakt n.l alle vuilniszakken kapot en eet van alles op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten