zaterdag 7 maart 2009

tickets zijn betaald

Voor 28 februari moesten de tickets betaald zijn ,het is nu 7 maart en alle papieren vielen net op de deurmat.

Nadat ik het open gemaakt en gecontroleerd had,kwam ik er achter dat er heel wat formulieren ingevuld moeten worden.(voor 7 personen ) en dat ik iedereen ook nog eens mag aanmelden via internet.....ESTA
Het is nog moeilijker om Amerika binnen te komen dan Indonesie!!!!!

Maar goed we zullen alles netjes invullen....



Nog 7 weken het aftellen is begonnen,vind het nu wel erg snel gaan allemaal.
Bevat nog ff niet dat het al zo snel is......

Danny en Rowan hebben er ook heel veel zin in ,vooral dat shoppen!!!!
En natuurlijk de 8-banen en waterparken
Ik denk dat ze nog niet echt beseffen wat hun te wachten staat....

Bali vorig jaar was al een hele ervaring,maar dit..........overtreft volgens mij hun stoutste dromen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten